Greenchoice één van de twee Beste Energieleveranciers 2014

30 SEPTEMBER 2014, ROTTERDAM
Uit onderzoek van Sum.nl naar de beste energieleverancier van Nederland onder 716 consumenten is gebleken dat Greenchoice en UnitedConsumers worden beoordeeld als beste energieleveranciers van 2014. Op onder andere imago, persoonlijke band en klantenservice scoren zij hoge cijfers. Ook worden zij gezien als het meest betrokken en meest verantwoord. Beide scoren als rapportcijfer een 7,9

Uit onderzoek van Sum.nl naar de beste energieleverancier van Nederland onder 716 consumenten is gebleken dat Greenchoice en UnitedConsumers worden beoordeeld als beste energieleveranciers van 2014. Op onder andere imago, persoonlijke band en klantenservice scoren zij hoge cijfers. Ook worden zij gezien als het meest betrokken en meest verantwoord. Beide scoren als rapportcijfer een 7,9.

Op bijna alle vragen scoren Greenchoice en United Consumers hoger dan de andere energieleveranciers. Het cijfer dat aan het imago wordt gegeven is voor Greenchoice een 7,9 en voor UnitedConsumers een 7,7. Imago werd gemeten met begrippen als eerlijkheid, betrouwbaarheid en oprechtheid. Hieronder een overzicht van het cijfer dat werd gegeven aan enkele eigenschappen die betrekking hebben op het imago van de energieleverancier.

Kijk hier voor het volledige bericht van Sum.nl