Greenchoice uitgeroepen tot meest klantvriendelijke energiebedrijf

24 SEPTEMBER 2014
Greenchoice is uitgeroepen tot meest klantvriendelijke energieleverancier. Daar zijn we heel blij mee. Als het gaat om echt groene energie lopen wij en onze klanten al ver vooruit. En dat geldt ook voor onze klantvriendelijkheid.

Greenchoice is uitgeroepen tot meest klantvriendelijke energieleverancier. Daar zijn we heel blij mee. Als het gaat om écht groene energie lopen wij en onze klanten al ver vooruit. En dat geldt ook voor onze klantvriendelijkheid.

Sinds 2007 wordt jaarlijks het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland bekend gemaakt. Daarnaast zijn er branchewinnaars. Greenchoice is het meest klantvriendelijke bedrijf in de categorie Energie. De winnaars worden gekozen aan de hand van een onafhankelijk onderzoek van MarketResponse. Lees hier meer over het onderzoek.

Citaten
"Ze houden mij goed op de hoogte van waar ze mee bezig zijn, steunen het milieu en staan je graag te woord bij vragen." Uit het onderzoek van Market Response