Paar honderd klanten Greenchoice kijken 'De Nieuwe Wildernis' in openluchtbioscoop

27 AUGUSTUS 2014, ZEEWOLDE
Afgelopen zaterdagavond kwamen circa 400 klanten van Greenchoice in de open lucht kijken naar de prachtige natuurfilm De Nieuwe Wildernis. Op het terrein van boer Douwe Monsma, vlak naast natuurgebied Horsterwold, konden de gasten vanaf zonsondergang genieten van de beelden van de ongerepte natuur in de Oostvaarderplassen. Voor Greenchoice was de avond een manier om mensen te laten zien en beleven hoe belangrijk het is de natuur als bron van energie en van leven te beschermen.

De buitenbioscoop werd mede mogelijk gemaakt door Nudge Nederland, EMS films en Solar Cinema. In de minimarkt konden de aanwezigen genieten van de bijdragen van Rotterzwam, Yan Florijn Wijn, Donny Craves & Bedford, de Vegetarische Slager, Tony Chocolonely, de Groene Vakantiegids en Kompaan bier.